Технічне обслуговування

Лінійка приладів термічного аналізу NETZSCH

NETZSCH пропонує широку лінійку приладів для термічного аналізу і багаторівневу систему підтримки

Виберіть для себе, яка з програм підтримки і обслуговування більше відповідає Вашим завданням і можливостям. Сервіс і обслуговування Ваших приладів проводяться нашими фахівцями високої кваліфікації на всьому протязі терміну експлуатації.

Наші послуги:

Установка і введення в експлуатацію

Ми встановимо прилади у Вашій лабораторії, проведемо повну наладку і надамо Вашим співробітникам всі необхідні інструкції. Після цього Ваш прилад вводиться в експлуатацію і може бути негайно використаний за призначенням.

Служба гарячій лінії У нас створена служба гарячій лінії, по якій ми надамо Вас оперативну підтримку по телефону. Просимо звертатися в наш найближчий сервіс-центр по всіх питаннях, що цікавлять Вас. Ваш запит буде оброблений втеченіє 24-годин.

Служба оновлення програмного забезпечення

Регулярне оновлення програмного забезпечення необхідне для оптимальної роботи приладу. Нові опції і розширена система довідки постійно оновлюються для того, щоб Ви могли використовувати всі можливості вимірювальної системи.

Допомога при переустановленні приладу

Якщо Вам знадобиться встановити прилади NETZSCH на новому місці, ми візьмемо на себе всі пов'язані з цим проблеми, включаючи планерування, професійний демонтаж, перевезення, повторне калібрування і наладку приладу. Наш кваліфікований персонал дасть Вашим співробітників всі необхідні інструкції по приладах і програмному забезпеченні.

Поточний ремонт

Вбудована система діагностики в наших приладах дозволяє вирішувати багато проблем, що виникли при експлуатації. У разі потреби, наш сервіс інженер проведе діагностику і необхідний ремонт устаткування. Ми пропонуємо Вам послуги служби термінового ремонту.

Доставка запасних частин

Ми гарантуємо наявність запасних частин для знов встановлених приладів протягом 10 років. Більшість запасних частин можна замовити на нашому центральному складі протягом 2-х робочих днів після здобуття Вашого замовлення. Ми використовуємо лише фірмові деталі NETZSCH. У випадку якщо ремонт на місці неможливий, ми підготуємо Вам відповідну заміну на час основного ремонту.

Служба технічній інформації і документації

Вам потрібний довідник або детальніша інформація про прилад NETZSCH? Зв'яжіться з нами, і ми надамо Вам швидке і необхідне сприяння.

Відповідність стандартам і служба калібрування

Ви самі вирішуєте, як часто калібрувати прилад. Мивсегда готові проконсультувати Вас. Таким чином, Ви заздалегідь можете спланувати необхідні витрати і звести до мінімуму адміністративні витрати. Сервісна книга по обслуговуванню приладу містить всю необхідну інформацію про експлуатацію і необхідні калібрування приладу. Наші сервісні фахівці здійснять всі необхідні послуги із запуску, наладки, обслуговування, калібрування і ремонту на високому рівні

Короткий огляд нашого сервісу: Запуск і експлуатація Служба гарячій лінії (on-line) Профілактичне обслуговування Служба калібрування Кваліфікація запуску (IQ) / Кваліфікація наладки і роботи приладу (OQ) / кваліфікація ефективності роботи (PQ) Аварійний ремонт на місці Допомога при перестановці Служба технічній інформації Замовлення запасних частин Служба обміну

До ваших послуг: Висока ефективність Ваших приладів Тривалий термін експлуатації Висока надійність Рекомендації по ремонту: Для прискорення процесу ремонту, пропонуємо Вам заповнити дві форми і переслати їх разом з несправними деталями:

Представництво в Україні
Україна, Київ
вул. Костянтинівська, б. 71, оф. NETZSCH
Тел.: +38(044) 467-69-77
Тел.: +38(044) 467-50-57
Тел.: +38(050) 444-40-20
Факс: +38(044) 462-52-76
ngb@stasenko.com

друкдо початку сторінкиназад